Een Google Review Kaart is een handige tool waarmee klanten gemakkelijk een review achter kunnen laten op Google. Met dit fysieke kaartje kunnen klanten met hun telefoon “tappen”, waarna ze meteen een beoordeling achter kunnen laten.
Een Google Review Kaart is een handige tool waarmee klanten gemakkelijk een review achter kunnen laten op Google. Met dit fysieke kaartje kunnen klanten met hun telefoon “tappen”, waarna ze meteen een beoordeling achter kunnen laten.
Met een NFC review kaart is het eenvoudig en toegankelijk voor klanten om een review achter te laten voor jouw service of product. Reviews verzamelen is belangrijk, veel goede reviews betekent ook dat je een betrouwbare zaak hebt.
Een review kaart is een fysiek kaartje dat op een handige plek kan worden geplaatst. Plaats de kaarten bijvoorbeeld bij de ingang/uitgang van je winkel of restaurant, of bij de kassa. Door de Google Review Kaart op deze plekken in te zetten, is het achterlaten van reviews erg toegankelijk. Klanten hoeven enkel tegen het NFC kaartje te tikken met hun telefoon en ze delen zo hun ervaring.
Ben je op zoek naar een manier om snel en laagdrempelig reviews te verzamelen van klanten? Dan is een Google Review Kaart de perfecte oplossing. Nieuwsgierig? Vraag naar de mogelijkheden!
Neem contact opFantastische mooie website gemaakt voor ons. Super leuk bedrijf met creatieve, leuke medewerkers!
Geert Kloosterman Eigenaar Restaurant De LikkepotSinds wij vind mij online ingeschakeld hebben zijn we veel beter zichtbaar in Google Maps. Het resultaat is dat we veel vaker aangeklikt worden, hebben meer telefoontjes gekregen en daar zijn ook opdrachten uit voort gekomen mbt onze dienstverlening. En dat al binnen een aantal maanden! Kortom we wij erg tevreden over vind mij online. De contacten zijn heel persoonlijk en we worden optimaal geholpen en ondersteund.
Margaret van Rixtel Eigenaar Vorstenbosch & Van TolVanaf april is Evers & Evers klant bij Vind mij online. In 6 maanden heeft VMO het voor elkaar gekregen om onze vindbaarheid met 498% te verbeteren. Dit hebben we zeker gemerkt in het aantal telefoontjes. Dank je wel!
Suzanne Evers - Kweens Mede-eigenaar Evers & Evers Glas